söndag 5 juli 2009

VÄDDÖ 2009

Jag är hemma igen efter en helt fantastisk vecka på Väddö! Jag har fått lära mig massor och nu börjar det roliga!

Tack till alla deltagare som förgyllde lägerveckan. Jag har träffat så mycket härliga människor som har delat med sig av sin kunskap till mig. Tack till Annmarie och Thomas som har lärt mig att jag och Ultra kan bli ännu bättre i spåret. Tack till Jonte och Rose som har lärt mig om mig själv och att lydnad handlar om att ha roligt. Tack till Kråkan som bjuder på sig själv och som är den bästa träningskompis man kan ha.

Och grattis Jonas, som numera är auktoriserad träningsfigurant! Jag och Ultra ser framemot att få träna med dig!

Om ni får möjlighet, åk på Väddö-läger nästa år, det är värt allt!

Hur svårt kan det va'?
Jag kan också meddela att Ultra är friröntgad så nu är det bara att tuta och köra! Tjoho!

2 kommentarer:

  1. Hej Ultra..
    Just det, säg till matte.. Hur svårt kan det vaaaa....
    Puss från Dustin

    SvaraRadera
  2. Härlig att läsa om eran fantastiska vecka.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera