söndag 13 september 2009

Bakfull chef men spår ändå!

I helgen har jag vårdat bakfull matte vilket inte alltid är det roligaste. Som tur var hjälpte familjen mig genom att hämta upp oss på Slussbrovägen och köra oss till Barndomshemmet. Phu, det var i grevens tid, Ingela tog över vårdanet medan jag fick följa med Lars-Erik på härliga skogspromenader. Idag började chefen bli människa igen och som plåster på såren för lördagen fick jag mig ett 500 m skogsspår med 7 apporter. Där hade jag att bita i! Apporterna bestod av metall (det var något nytt), runda burkar av samma sort som Lars-Erik brukar dricka något ur... hmm... man tager vad man haver när apporterna blivit kvar hemma. Jag hittade allihop även om jag inte förstod varför jag skulle lägga mig vid dom. Störtlöjligt, jag lägger mig bara för riktiga apporter. Det hela resulterade i en rejäl påse med kattmat i slutet och en hel Systemet-kasse full med runda, aliminiumapporter. Om jag var trött? Det kan du fethaja!

Shoutout till Kråkan och Sammy som har tävlat i helgen!
Ni är ashäftiga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar