onsdag 1 april 2009

Badad och full i fan!

Ve och fasa! Kärringen kastade mig i badet! Jag har sedan ett antal veckor tillbaka jobbat på mitt utseende och personliga image. Som jag har rullat mig! Jag har samlat på mig dofter från hela Å-berga town och sedan kastar hon mig i badet! ALLT ÄR OGJORT!!

Well, nu har jag iallafall kommit in från en låång kvällspromenad. Chefen skulle träffa en gammal vän och "catch up" vilket resulterade i att promenaden aldrig tog slut. Ingen är gladare än Mammas Gris förstås! SOM JAG RULLADE MIG, HAHA! Och varje gång jag vek ner mitt fagra anlete mot leran så satte chefen fart. Hon gapade och hytte med nävarna, det kunde hon gott ha!

Nåväl, imorgon är en ny dag, då ska chefen iväg tidigt för att köra bil så då blir man liggande här i sin ensamhet. Har jag riktig tur lämnar hon strumplådan öppen! Strumpor är den finaste delikatessen på Slussbrovägen - dock rätt sällsynt. Hoppas, hoppas.

1 kommentar:

  1. Alla dess former av underkläder slinker ner oxå, man får inte bara så petig!
    Själv låg man i godan ro och snuttade på morsans 700-kronors BH häromdagen...
    Ve och fasa va arg kärringen blev! Helvetet öppnade sig som en avgrund! nästa gång tar jag de tillhörande pantalongerna... mohahahahaha

    Aj.

    //Samson

    SvaraRadera