onsdag 22 april 2009

Planerna är många!

Jag går tydligen kurs?! Chefen har signat upp oss på spårkurs på Hundcenter så hela helgen ska jag drillas, säger hon. Kan ju bli kul bara chefen inte får för sig att hon ska bestämma...

Ikväll kommer jag och chefen få herrbesök och det är ju inte särskilt vanligt hos oss, inte. Robin kommer på besök, fett najs! Gissa om jag ska göra mitt yttersta för att lära honom allt jag kan?! Jag ville ju ha en lärljunge, detta blir ett perfekt tillfälle för träning! Moahaa!

Ryktet säger att Utter ska göra någon form av prov i helgen och som vanligt hejar jag på honom. (Keep your friends close but your enemies closer...!)

Shoutout till Kråkan som kommer till Stockholm ikväll för att göra antagningar till skola i helgen! We've got your back, Kråkan! Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar